Bouffants & Broken Hearts — wpływowa marka amerykańskiej artystki i ilustratorki Kendry Dandy. Styl i rozpoznawalność wyróżnia ją od innych ilustratorów. Jasne, modne, zabawne i nieco szalone printy przyciągają wzrok i nie sposób przejść obok nich obojętnie bez kupienia takiego drobiazgu.
Twórczością Kendry zainteresowały się marki o światowych nazwiskach. Podpisała umowy z tak dużymi firmami jak Vans, Estee Lauder, Sephora, Ban.do, Anthropologie, Nike itp. Jej pracę w sieciach społecznościowych śledzi ponad 30 000 lojalnych subskrybentów.
Jej odbiorcami są głównie milenialsi i pokolenie Z. Ale nie do końca. Wśród prac znajdziesz prawdziwe arcydzieła, które z pewnością przypadną do gustu nawet starszym osobom.
Jej motto można określić jako „Tu i teraz”. Marka zarabia na modnej estetyce i trendach: być w czołówce, zawsze na czasie, subtelnie wyczuwać, czego chcą klienci i przewidywać ich życzenia. Swoje produkty promuje poprzez kampanie reklamowe, portale społecznościowe oraz specjalne akcje w sklepach.
Marka podbiła prawie cały świat. Produkty są sprzedawane na licencji w Ameryce Północnej, Europie, Azji i Australii.
Kapsułowa kolekcja Kite we współpracy z BBH jest wykonana w charakterystycznym stylu i z ekskluzywną prezentacją Kendry Dandy. Każde akcesorium BBH zawsze wygląda soczyście i jasno. Ucznia, studenta lub pracownika biurowego łatwo rozpoznasz po akcesoriach o zabawnym designie. A jak inaczej, kiedy jakikolwiek nadruk od Kendry oznacza sam szczyt trendu.
Kupując plecak lub piórnik z kolekcji kapsułek BBH, zyskujesz pewność siebie i wsparcie, których każdy potrzebuje.